Google Ads

A GOOGLE ADS A GOOGLE HIRDETÉSI RENDSZERE, AMELLYEL A VÁLLALKOZÁSOK TERMÉKEIKET VAGY SZOLGÁLTATÁSAIKAT JELENÍTHETIK MEG A KERESŐ, ILLETVE BÖNGÉSZŐ POTENCIÁLIS ÜGYFELEK SZÁMÁRA ONLINE. 

A GOOGLE ADS SZÁMOS CÉLZÁSI LEHETŐSÉGET KÍNÁL, HOGY A LEHETŐ LEGRELEVÁNSABB FELHASZNÁLÓKAT ÉRJÜK EL. 

A GOOGLE ADS RENDSZERE TÖBBFÉLE HÁLÓZATOT KÜLÖNBÖZTET MEG, ÍGY A CÉLKÖZÖNSÉG ELÉRÉSÉRE IS TÖBBFÉLE LEHETŐSÉGET KÍNÁL:

Google Ads Keresés

A Google keresőjében a felhasználók kulcsszavas keresésire reagálva jeleníti meg a Google Ads rendszere a vállalkozások releváns hirdetéseit.  Mivel ez egy kattintásokon alapuló hirdetési rendszer, a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, amennyiben egy felhasználó a hirdető Ads hirdetésére kattintott.  A keresési hálózat célja, hogy a vállalkozás számára releváns kulcsszavakon keresztül a lehető legtöbb releváns látogatót irányítsa a vállalkozás weboldalára.
Így elsősorban azoknak a vállalkozásoknak érdemes használni, akiknek a termékeit vagy szolgáltatásait a felhasználók keresik a Google keresőben.

Google Ads Display

A Display, azaz a tartalmi hálózat olyan weboldalak összessége, amelyeken megjelenhetnek Google Ads hirdetések. A Display hálózathoz tartozó webhelyeken elérhető a világ internethasználóinak 90%-a, így ezt a nagy volumenű elérést a vállalkozások használhatják brand építésre vagy akár egyedi promóciók megjelenítésére is.
A Display hálózaton fizethetünk kattintásonként vagy 1000 megjelenítésenként, ezt a kampány típusa és célja határozza meg. 
A Display hálózat sokféle kampánytípussal és célzástechnológiával rendelkezik, így alkalmas pontosan meghatározott célközönségek elérésére, de van lehetőség alternatív 
megközelítések tesztelésére is.

Google Ads Gmail

A Gmail-hirdetések olyan hirdetések, amelyek a Gmail rendszerében, a beérkező levelek Promóciók és Közösségi lapjain jelennek meg. A Display hálózathoz hasonlóan, ezen a platformon is elérhető különféle célzások széles tárháza, hogy a lehető legrelevánsabb felhasználókat érje a hirdető.

Google ads YouTube

A Youtube hálózatán a vállalkozásoknak lehetőségünk van saját csatorna létrehozására és kialakítására, illetve a vállalkozás videóinak feltöltésére, promotálására is. A Google Ads rendszerén keresztül a vállalkozások videóikat is hirdethetik szponzorált hirdetésként a YouTube-on és a Display hálózaton.  A YouTube esetében a fizetés megtekintés alapon működik.
A Display hálózathoz hasonlóan a YouTube esetén is rendkívül sokféleképpen célozhatóak a felhasználók. Főként olyan hirdetőknek javasolt a YouTube-on való hirdetés, akiknek fontos a brand építés vagy egyedi promóciókat szeretnének megjeleníteni videós formában.

Google Ads Apps

Alkalmazás kampányokkal a Google platformjain népszerűsíthetőek mobil alkalmazások, kifejezetten a telepítések számának növelése vagy az alkalmazáson belüli műveletek számának növelése érdekében.